poniedziałek, 11 września 2023

Magiczny Świat Książek

Swoją pasję do czytania książek zaczęłam chyba jak każdy z nas od książek dla dzieci. Uwielbiałam Anię z Zielonego Wzgórza oraz Tajemniczy Ogród. Z biegiem lat moja pasja do książek pogłębiała się i zmieniała. Pokochałam kryminały. Od tego czasu minęło wiele lat, ale moja miłość do książek kryminalnych pozostała niezmienna.




Czytanie towarzyszyło mi przez całe życie, a książki stały się moimi przyjaciółmi, którzy zawsze byli obok mnie w chwilach radości i smutku.

Dzięki mojemu psu, który zawsze towarzyszył mi podczas czytania, książki kryminalne stały się dla nas nie tylko sposobem na rozrywkę, ale także okazją do wspólnych chwil spędzonych w skupieniu nad fascynującymi historiami. To dzięki tej pasji nauczyłam się cenić detale, analizować dowody i myśleć logicznie - umiejętności, które przydają się nie tylko w literaturze, ale także w życiu codziennym. Dlatego teraz, z latami doświadczeń i setkami przeczytanych książek w bagażu, chciałabym podzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami kryminałów.

Moimi ulubionymi autorami są: Harlan Coben: Harlan Coben to amerykański pisarz kryminalny i thrillerowy. Jest znany z serii książek o Myronie Bolitarze oraz wielu samodzielnych powieści kryminalnych, takich jak "Nie mów nikomu" czy "Bez skrupułów". Jego książki często łączą elementy tajemnicy, napięcia i emocji.

Tess Gerritsen: Tess Gerritsen to amerykańska autorka, która pisze głównie książki z gatunku thrillerów medycznych i kryminalnych. Jest znana z serii książek o detektywie Jane Rizzoli i patologu Maura Isles. Jej powieści często zawierają elementy medycyny sądowej i zagadki kryminalne.

Charlotte Link: Charlotte Link to niemiecka autorka, która specjalizuje się w pisaniu kryminałów i thrillerów psychologicznych. Jej książki często skupiają się na psychologicznych aspektach zbrodni oraz na relacjach międzyludzkich. Jest autorką wielu bestsellerów w Niemczech.

Wszyscy trzej autorzy cieszą się dużą popularnością wśród czytelników książek kryminalnych i mają liczne tytuły na swoim koncie. Jeśli interesujesz się tym gatunkiem literatury zachęcam do zapoznania się z ich twórczością.

Zapraszam do skorzystania z promocyjnych linków poniżej, które otworzą przed Tobą drzwi do światów pełnych tajemnic i intryg. Razem z naszymi wiernymi psami możemy wyruszyć w literacką podróż, która dostarczy nam niezapomnianych wrażeń i rozrywki na długie lata.                                                                   

promocje książkowe

kolekcja Link

kolekcja Cobena

Gerritsen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz